ناهنجاری های مادرزادی صورت یک بیمار 16 ساله در کرمانشاه جراحی شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری مهر، یک بیمار 16 ساله در بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه برای اولین بار در غرب کشور مورد عمل جراحی ترمیمی از ناحیه صورت قرار گرفت.

رئیس بیمارستان آیت الله  طالقانی کرمانشاه در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: برای این جراحی که اولین بار است در غرب کشور انجام می شود یک تیم تیم تخصصی از پزشکان بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه مشارکت داشته اند.

مظفر خزایی اظهار داشت: این جراحی لفورت 3 خوانده می شود که روی یک بیمار 16 ساله دارای ناهنجاری های مادرزادی صورت با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در این جراحی که به سرپرستی دکتر مجید رضایی جراح  و فوق تخصص فک و صورت انجام شد به صورت همزمان سه قسمت گونه ها، کاسه چشم و فک بالا 12 میلیمتر جلو کشیده شد تا نا هنجاری تغییر شکل صورت برطرف شود.

این پزشک ادامه داد: در این بیماری از همان ابتدای تولد یک ناهنجاری اجازه نمی دهد که سر در یک جهت رشد داشته باشد و به همین دلیل سه قسمت میانی صورت به اندازه کافی جلو نمی آید و در این حالت عمل جراحی ضروری می شود.

رئیس بیمارستان طالقانی با تبریک این موفقیت به تیم پزشکی اظهار امیدواری کرد اعمال جراحی پیشرفته تری نیز در کرمانشاه و توسط پزشکان مجرب انجام شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com